Rozšířené hledání
|
Katalog
|
|
|
|
Všechny zde uvedené ceny jsou včetně DPH.
Nevíte si rady s výběrem? Napište nám - rádi Vám pomůžeme.
Ceny nezahrnují náklady na dodání.
|
|
|
|
|
|
|
Z jaké oblasti je Vaše otázka? |
. |
. |
všeobecné |
objednávání |
. |
. |
fakturace |
dodání |
. |
. |
. |
. |
Nenašli jste zde odpověď na Vaší otázku?
Zašlete nám,
prosím, Váš dotaz pomocí formuláře v hlavní
liště "Napište nám" - rádi Vám jej
zodpovíme. |
. |
. |
Poznámka:
- otázky a odpovědi k jednotlivým produktům můžete nalézt přímo u těchto
produktů v odkazu diskuze. Pokud zde odpověď na Vaší otázku nenaleznete,
budeme rádi, když se zapojíte do diskuze třeba i formou otázky. |
V š e o b e c n é
:
Jak dlouhá je záruční doba?
Záruční doba je standardně 24 měsíců od data prodeje není-li u
výrobku uvedená jiná délka záruční doby. U spotřebního zboží je vždy uvedena
exspirace daného výrobku.
Zajišťujete servis přístrojů?
Ano, na všechny námi dodávané přístroje zajistíme, v případě potřeby,
záruční a pozáruční servis, ale i bezpečnostně technické prohlídky a elektrické
revize dle platné legislativy a dle platných doporučení výrobců.
Při vyplňování e-mailu nejde napsat "zavináč".
Jak to mám udělat?
"Zavináč" do políčka e-mail lze zapsat následujícím způsobem:
- stisknutím a přidržením klávesnice Alt vpravo od mezerníku a následným
stisknutím klávesy "v" - "pravý Alt+V" - funkční pouze pro CS
klávesnici,
- nebo stisknutím a přidržením klávesnice Alt vlevo od mezerníku a následným
stisknutím kláves "0", "6" a "4" - "levý Alt+064".
Výsledkem obou způsobů bude znak "@".
Mám zájem o výrobek ......, ale jsem ze Slovenska. Je
možné si výrobek .... objednat?
Zákazníci ze Slovenska mají také možnost zakoupení produktů
prezentovaných v tomto internetovém obchodě, avšak pouze vybrané produkty. U
produktů, které nelze expedovat na Slovensko si vyhrazujeme právo na stornování
celé či části objednávky. O tomto Vás samozřejmě budeme informovat e-mailem.
zpět na seznam
O b j e d n á v á n í
:
Ráda bych si u Vaší společnosti koupila
......... , ale neumím dobře zacházet s počítačem. Dá se objednat ...... jinak
než přes internet?
Ano, pokud máte jakýkoliv problém se zadáním objednávky v
internetovém obchodě, můžete si vybrat z několika způsobů, jak výrobky objednat
(viz.
obchodní podmínky):
Objednávku lze uskutečnit několika způsoby:
- e-mailem na adresu:
info @ adz.cz (adresu napište bez mezer do Vašeho
e-mailového klienta),
- písemně na adresu: adz.cz - zdravotnická technika,
Jindřich Damašek, V Olšinách
75, 100 00 Praha 10,
- faxem:
246 037 702 (můžete použít
faxovou objednávku -
formát pdf),
-
SMS - pomocí krátké textové zprávy na :
603 338 521,
- telefonicky:
603 338 521, příp.
246 097 029.
V případě jakýchkoliv nejasností nebo chybějících údajů Vás budeme
kontaktovat. Nezapomeňte proto, prosím, na sebe uvést telefonické spojení nebo
e-mail.
Chci si něco objednat, ale nechci se registrovat.
Je to možné?
Ano, stačí když Vámi vybrané zboží vložíte do košíku. Zde kliknete na
"Pokračovat k pokladně >>" a na následující stránce kliknete na "Rychlá objednávka - vhodné pro jednorázový nákup". Zde je nutné vyplnit povinné údaje pro zaslání zboží a údaje
pro fakturaci. Takto vyplněné informace jsou použity pouze pro konkrétní
objednávku a po uzavření objednávky jsou ze systému automaticky smazány.
U produktu, který si chci objednat není uvedena
cena. Co mám v takovém případě dělat?
Produkty, u kterých není uvedena cena, není možné zatím zakoupit
přes internetový obchod. Jedná se především o produkty, které pro Vás
připravujeme. U těchto produktů nebyla stanovena cena, nebo se stále snažíme pro Vás, naše zákazníky, jednáním získat výhodnější cenu.
Cenu Vámi požadovaného produktu Vám rádi na Vaší poptávku zašleme e-mailem.
Jakým způsobem můžu opravit / doplnit / stornovat
objednávku?
Objednávku můžete opravit / doplnit / stornovat zasláním e-mailu na
naší adresu info @ adz.cz (pište bez mezer) do doby než Vám přijde na e-mail
potvrzení o jejím přijetí ke zpracování (cca do 24 hodin). Do
předmětu zprávy napište číslo objednávky, které Vám bylo přiděleno. Do textu
zprávy napište co si přejete s objednávkou provést. Jestli-že Vám bylo již
zasláno potvrzení o přijetí objednávky ke zpracování, lze objednávku opravit /
doplnit / stornovat pouze telefonicky na tel. č. 603 338 521.
zpět na seznam
D o d á n í :
Kolik mě bude stát zaslání? Kdy a kde se to dozvím?
Při objednávání produktů je v systému na výběr několik možností, jak si nechat objednané zboží doručit.
Zde uvádíme možnosti doručení objednaných produkt?, ze kterých si můžete zvolit
tu, která Vám nejvíce vyhovuje.
- Cenný balík - Českou poštou - 84,- Kč
- určeno pro podnikatele a
domácnosti. Balík je doručen přibližně do 2 -
3
pracovních dnů následujících po dni, kdy byl balík podán. Při odběru za
více než 8.000,- Kč
na jednu objednávku Vám bude zboží zasláno zdarma
(platba předem nebo dobírka).
- Balík Do ruky - Českou poštou - 150,- Kč
- určeno
pro podnikatele a
domácnosti. Balík je
doručen následující den po dni, kdy byl balík podán. Při odběru za více než
10.000,- Kč na jednu objednávku Vám bude zboží zasláno zdarma (platba předem
nebo dobírka).
- Balík Na poštu - Českou poštou - 140,- Kč
- určeno
pro podnikatele a
domácnosti. Balík bude připraven k vyzvednutí
na Vaší dodací poště (dle PSČ) následující den po dni, kdy byl balík podán. Při odběru za více než
10.000,- Kč na jednu objednávku Vám bude zboží zasláno zdarma (platba předem
nebo dobírka).
- Přepravní službou DPD - 130,- Kč
- určeno pro podnikatele a
domácnosti. Balík je doručen následující den
po dni, kdy byl balík podán. Při odběru za více než 10.000,- Kč Vám bude zboží
zasláno zdarma (platba předem nebo dobírka).
- Instalace - cena za 1 km - 9,- Kč
POUZE PRO PŘÍSTROJE - určeno pro podnikatele a
domácnosti - přístroj bude dopraven v
dohodnutém termínu, nainstalován, přezkoušen a předán, proběhne také zaškolení
obsluhy.
- Instalace - paušál Čechy - 1.000,- Kč
POUZE PRO PŘÍSTROJE - určeno pro podnikatele a
domácnosti - přístroj bude dopraven v
dohodnutém termínu v rámci subdodávek, nainstalován, přezkoušen a předán,
proběhne také zaškolení obsluhy. Dodací lhůta se proto může prodloužit.
- Instalace - paušál Morava - 2.000,- Kč
POUZE PRO PŘÍSTROJE - určeno pro podnikatele a
domácnosti - přístroj bude dopraven v
dohodnutém termínu v rámci subdodávek, nainstalován, přezkoušen a předán,
proběhne také zaškolení obsluhy. Dodací lhůta se proto může prodloužit.
- Instalace - paušál Slezsko - 3.500,- Kč
POUZE PRO PŘÍSTROJE - určeno pro podnikatele a
domácnosti - přístroj bude dopraven v
dohodnutém termínu v rámci subdodávek, nainstalován, přezkoušen a předán,
proběhne také zaškolení obsluhy. Dodací lhůta se proto může prodloužit.
- Slovensko - PPL a DHL - 250,- Kč
- určeno pro podnikatele a
domácnosti v SR - dodávka bude realizována
prostřednictvím firmy PPL v ČR a firmy DHL v SR.
- Osobní odběr - 0,- Kč
- určeno pro podnikatele a
domácnosti - osobní odběr objednaného zboží
v naší provozovně po předchozí výzvě.
Kam mi bude výrobek doručen?
Výrobek Vám bude doručen na adresu dodání, kterou jste vyplnili při
registraci. Tuto adresu můžete upravit po přihlášení do systému. Můj účet ->
Moje adresy -> upravit moje adresy.
Jak dlouho trvá dodání objednaného výrobku?
Dodací lhůty jsou různé pro jednotlivé druhy výrobků. Obecně lze
konstatovat, že 90 % objednávek vyřizujeme do 1 týdne, v ostatních
případech do 2-4 týdnů od přijetí objednávky.
zpět na seznam
F a k t u r a c e :
Cena vybraného zboží včetně příslušenství přesahuje
částku 40.000,- Kč. Je možné v tomto případě obdržet dvě faktury s částkou do
40.000,- Kč?
Ano, v tomto i v podobných případech Vám na požádání (políčko
"Poznámky / komentáře" při potvrzení objednávky) rádi faktury rozdělíme. Toto s
Vámi budeme telefonicky konzultovat - při registraci nezapomeňte proto, prosím,
vyplnit své telefonní číslo.
Prodáváte zboží na splátky nebo na leasing?
Ano, u výrobku s pořizovací cenou větší než 2.000,- Kč
nabízíme možnost nákupu na splátky ve spolupráci se společností Essox. Bližší
informace o tomto způsobu jsou uvedeny na stránce věnované
finančnímu
leasingu a splátkovému prodeji pro podnikatele a soukromé osoby.
Ano, u výrobku s pořizovací cenou větší než 25.000,- Kč
nabízíme možnost nákupu na splátky s nulovým navýšením ceny za výrobek.
Podmínky jsou následující:
- 1. splátka ve výši 60% z pořizovací ceny splatná před nebo při
převzetí výrobku,
- 2. splátka ve výši 25% z pořizovací ceny splatná do jednoho
měsíce od převzetí výrobku,
- 3. splátka ve výši 15% z pořizovací ceny splatná do dvou měsíců
od převzetí výrobku.
ANO, u výrobku s pořizovací cenou větší než 40.000,- Kč nabízíme možnost
finančního leasingu. Spolupracujeme s leasingovou společností
Ekorent, spol. s r.o.. Máte-li však vlastní
leasingovou společnost, můžete si leasing vyřídit sami a kontaktovat nás s Vaší
leasingovou společností.
Je možné prodloužit splatnost faktury?
Ano, v některých případech to umožníme. Informaci o splatnosti
faktury nám, prosím, napište do pole "Poznámky / komentáře" při potvrzení
objednávky. Tato možnost je dostupná pouze některým registrovaným zákazníkům.
Budeme Vás informovat o akceptování splatnosti faktury.
zpět na seznam
|
|
Novinky
|
|
|
|
Anketa
|
|
|
|
Jazyk
|
|
|
|
Změnit měnu
|
|
Vyberte, prosím, měnu:
|
|