adz.cz - obchod nejen se zdravotnickou technikou
Úvodní stránka
Ceník
Často kladené otázky - FAQ
Odkazy
Registrace
Servis, PBTK
Užitečné informace
Kontaktní informace
Přihlášení
Login:
Heslo:

zapomněli jste heslo?
Hledat:     
hledat ve výsledcích

Rozšířené hledání

Katalog
Magnetoterapie
Aplikace CO2 a 02
Sterilizace
Lymfatické drenáže
Laser terapie
Pracovní oděvy
Fyzioterapie
Jednorázové pomůcky
Digitální cejchované váhy
Dětský koutek


Všechny zde uvedené ceny jsou včetně DPH.

Nevíte si rady s výběrem? Napište nám - rádi Vám pomůžeme.

Ceny nezahrnují náklady na dodání.

Prodej na splátky
Essox - splátkový prodej




Novinky

  << předcházející   1   2   3   4   5   6   následující >>
 

Prázdninový provoz

28.6.2013

Nová stránka 1

Vážení návštěvníci, zákazníci a obchodní partneři,
rádi bychom Vás touto cestou informovali o provozu v průběhu letních prázdnin. V červenci i srpnu bude zajištěn standardní provoz, i když v omezeném počtu pracovníků. Omezení se nejvíce dotkne osobních odběrů - o tomto budeme zákazníky, kterých se toto týká informovat individuálně.

Věříme, že i Vy načerpáte mnoho sil při Vašich dovolených.

Kolektiv společnosti adz.cz





Vánoční a Novoroční provoz

10.12.2012

Vážení návštěvníci, zákazníci a obchodní partneři,
    vzhledem k blížícím se Vánočním svátkům nám tímto dovolte, abychom Vás jako každý rok informovali o provozu naší společnosti během konce roku. Přijaté objednávky budeme průběžně expedovat. Je však nutné v předvánočním čase a s narůstajícím počtem přepravovaných zásilek počítat s možností prodloužených přepravních lhůt a to jak u České pošty, tak i u přepravních společností.
    Objednávky přijímáme 24 hodin denně prostřednictvím našeho internetového obchodu www.adz.cz. Objednávky došlé do 27.12.2012 do 12.00 budeme v případě dostupnosti produktů ještě tentýž den expedovat - v tomto případě od nás obdržíte informační e-mail. Pro obchodní společnosti a živnostníky, kteří uvedou při objednávce IČO, vystavíme doklad s datem zdanitelného plnění do 31.12.2012 s dodáním zboží po Novém roce.
   
Informace o provozu:
20.12.2012 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít dárek pro své blízké k Vánocům - přeprava PPL nebo Česká Pošta - Balík Do Ruky,
21.12.2012 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před Vánocemi- dle telefonického upřesnění,
27.12.2012 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít zboží obdržet ještě v tomto roce - přeprava PPL nebo Česká pošta - Balík Do Ruky,
28.12.2012 - otevřeno,
31.12.2012 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před koncem roku - dle telefonického upřesnění.

Od 2.1.2013 zde pro Vás budeme opět připraveni poskytovat služby k Vaší maximální spokojenosti.

Naše internetové stránky jsou Vám nepřetržitě k dispozici.

V naléhavých případech či konzultacích volejte, prosím, na 603 338 521.

Tým společnosti adz.cz





PF 2012 - děkujeme za Vaší přízeň

21.12.2011

Veselé Vánoční Hody,
a Silvestra bez neHody,
na Nový rok do poHody,
pozor na špatné náHody,
ať nezaskočí kostička,
jste čilí jako rybička,
po svátcích plné poHody,
rok příští samé výHody.

Zdraví, štěstí, osobní a pracovní úspěchy v roce 2012
Vám přeje tým společnosti adz.cz





Vánoční a Novoroční provoz

21.12.2011

Vážení návštěvníci, zákazníci a obchodní partneři,
    vzhledem k blížícím se Vánočním svátkům nám tímto dovolte, abychom Vás jako každý rok informovali o provozu naší společnosti během konce roku. Přijaté objednávky budeme průběžně expedovat. Je však nutné v předvánočním čase a s narůstajícím počtem přepravovaných zásilek počítat s možností prodloužených přepravních lhůt a to jak u České pošty, tak i u přepravních společností.
    Objednávky přijímáme 24 hodin denně prostřednictvím našeho internetového obchodu www.adz.cz. Objednávky došlé do 30.12.2011 do 12.00 budeme v případě dostupnosti produktů ještě tentýž den expedovat - v tomto případě od nás obdržíte informační e-mail. Pro obchodní společnosti a živnostníky, kteří uvedou při objednávce IČO, vystavíme doklad s datem zdanitelného plnění do 31.12.2011 s dodáním zboží po Novém roce.
   
Informace o provozu:
21.12.2011 - otevřeno,
22.12.2011 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít dárek pro své blízké k Vánocům - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
23.12.2011 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před Vánocemi- dle telefonického upřesnění,
27.12.2011 - otevřeno,
28.12.2011 - otevřeno,
29.12.2011 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít zboží obdržet ještě v tomto roce - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
30.12.2011 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před koncem roku - dle telefonického upřesnění.

Od 2.1.2012 zde pro Vás budeme opět připraveni poskytovat služby k Vaší maximální spokojenosti.

Naše internetové stránky jsou Vám nepřetržitě k dispozici.

V naléhavých případech či konzultacích volejte, prosím, na 603 338 521.

Tým společnosti adz.cz





Vánoční a Novoroční provoz

20.12.2010

Vážení návštěvníci, zákazníci a obchodní partneři,
    vzhledem k blížícím se Vánočním svátkům nám tímto dovolte, abychom Vás informovali o provozu naší společnosti během konce roku. Přijaté objednávky budeme průběžně expedovat. Je však nutné v předvánočním čase a s narůstajícím počtem přepravovaných zásilek počítat s možností prodloužených přepravních lhůt a to jak u České pošty, tak i u přepravních společností.
    Objednávky přijímáme 24 hodin denně prostřednictvím našeho internetového obchodu www.adz.cz. Objednávky došlé do 31.12.2010 do 12.00 budeme v případě dostupnosti produktů ještě tentýž den expedovat - v tomto případě od nás obdržíte informační e-mail. Pro obchodní společnosti a živnostníky, kteří uvedou při objednávce IČO, vystavíme doklad s datem zdanitelného plnění do 31.12.2010 s dodáním zboží po Novém roce.
   
Informace o provozu:
21.12.2010 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít dárek pro své blízké k Vánocům - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
22.12.2010 - otevřeno,
23.12.2010 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před Vánocemi- dle telefonického upřesnění,
27.12.2010 - otevřeno,
28.12.2010 - otevřeno,
29.12.2010 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít zboží obdržet ještě v tomto roce - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
30.12.2010 - otevřeno
31.12.2010 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před koncem roku - dle telefonického upřesnění,

Od 3.1.2011 zde pro Vás budeme opět připraveni poskytovat služby k Vaší maximální spokojenosti.

Naše internetové stránky jsou Vám nepřetržitě k dispozici.

V naléhavých případech či konzultacích volejte, prosím, na 603 338 521.

Tým společnosti adz.cz





XV. KUTNOHORSKÉ STOMATOLOGICKÉ DNY

26.08.2010

XV. KUTNOHORSKÉ STOMATOLOGICKÉ DNY
pořádané pod záštitou
MUDr. Pavla Chrze, prezidenta ČSK
Ivo Šalátka, starosty Města Kutná Hora

Vážená paní doktorko, vážený pane doktore, vážený zákazníku,

někteří z Vás se ve dnech 11. a 12. září 2010 zúčastní výše uvedených stomatologických dnů, kde bude mimo jiných přednášejících poprvé přednášet i doc. MUDr. Roman Šmucler, CSc. Naše firma se na této akci bude prezentovat malou výstavou s možností zakoupení vystavovaných výrobků. Budete mile překvapeni, až zjistíte, co jsme si pro Vás připravili.

Na Vaší návštěvu se těší tým společnosti adz.cz

Užitečné odkazy:
- více informací naleznete na oficiálních stránkách - http://salvia.kh.sweb.cz/





Přesun na novou adresu - dočasné omezení osobních odběrů

22.03.2010

Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás touto cestou informovali, že od 1. dubna 2010 nás naleznete na nové adrese. Reagujeme tímto na Vaše přání, kdy jste nás (především obyvatelé Prahy a středočeského kraje) žádali, abychom byli lépe dostupní městskou hromadnou dopravou a zároveň aby se u nás dalo bezproblémově parkovat.

Vzhledem k tomu, že v nejbližších dnech plánujeme přesun zboží a vybavení na novou adresu, musíme přistoupit k dočasnému omezení osobních odběrů objednaných výrobků a to až do konce března.

Zároveň vynaložíme veškeré úsilí k tomu, aby plánovaný přesun nepocítili zákazníci, kteří si zboží nechávají zasílat.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaší návštěvu v naší nové provozovně.

Tým společnosti adz.cz





PF 2010

24.12.2009

Vážení přátelé, zákazníci a obchodní partneři,

velmi dobře víme, jak byl rok 2009 pro všechny velmi obtížný a právě proto si velmi vážíme Vaší důvěry v nás při řešeních podnikatelských, ale i životních situací. Z ohlasů, které od Vás máme, víme, že jste s našimi službami velmi spokojení a proto bychom Vám rádi touto cestou za Vaší přízeň poděkovali. Samozřejmě i v nadcházejícím roce se budeme ze všech sil snažit vyhovět Vašim všedním, ale i nevšedním přáním k Vaší spokojenosti.

Rádi bychom také poděkovali konkrétně jedné osobě - paní Červinkové - za její nápaditost, trpělivost a obětavost - mockrát děkujeme.

Přejeme Vám krásné a klidné prožití Vánočních svátků, mnoho úspěchů, radosti, štěstí a především zdraví v novém roce 2010.

Děkujeme za Vaší přízeň a těšíme se na další společnou spolupráci v nadcházejícím roce.

Za tým společnosti adz.cz

Jindřich Damašek





Změny v sazbách DPH od 1.1.2010

17.12.2009

Vážení návštěvníci a zákazníci,
ač neradi, musíme Vás informovat o legislativních změnách v DPH souvisejících s "uzdravováním" veřejných financí, které jsou platné od 1.1.2010. Jak jste již jistě sami zaregistrovali v některých z médií, čeká nás zvýšení sazby DPH z dosavadních 9% na 10% (týká se zdravotnických přístrojů a servisních úkonů) a z 19% na 20% (týká se přístrojů a zařízení dodávaných mimo zdravotnická zařízení). Na tuto změnu sazby DPH budeme muset reagovat i my.

Také jsme zjistili, kde se naše vláda inspirovala o výši DPH. Na ministerstvu financí padlo následující rozhodnutí: v roce 2010, bude DPH stanoveno na 20 a 10 %, v roce 2011 bude DPH stanoveno na 20 a 11 %, v roce 2012 bude DPH stanoveno na 20 a 12 %, ... a v roce 2020 se nám sazby srovnají.
Budeme se snažit toto zvýšení sazby DPH nějakým způsobem kompenzovat, ale již v tuto chvíli víme, že se nám to nepodaří úplně u všech výrobků.

Tým společnosti adz.cz





Vánoční provoz

10.12.2009

Vážení návštěvníci, zákazníci a obchodní partneři,
    vzhledem k blížícím se Vánočním svátkům nám tímto dovolte, abychom Vás informovali o provozu naší společnosti během konce roku. Přijaté objednávky budeme průběžně expedovat. Je však nutné v předvánočním čase a s narůstajícím počtem přepravovaných zásilek počítat s možností prodloužených přepravních lhůt a to jak u České pošty, tak i u přepravních společností.
    Objednávky přijímáme 24 hodin denně prostřednictvím našeho internetového obchodu www.adz.cz. Objednávky došlé do 31.12.2009 do 12.00 budeme v případě dostupnosti produktů ještě tentýž den expedovat - v tomto případě od nás obdržíte informační e-mail. Pro obchodní společnosti a živnostníky, kteří uvedou při objednávce IČO, vystavíme doklad s datem zdanitelného plnění do 31.12.2009 s dodáním zboží po Novém roce.
   
Informace o provozu:
21.12.2009 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít dárek pro své blízké k Vánocům - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
22.12.2009 - otevřeno,
23.12.2009 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před Vánocemi- dle telefonického upřesnění,
28.12.2009 - otevřeno,
29.12.2009 - otevřeno - poslední den expedice, pokud budete chtít zboží obdržet ještě v tomto roce - přeprava PPL nebo Česká pošta - Obchodní balík,
30.12.2009 - otevřeno
31.12.2009 - otevřeno - poslední den pro osobní odběr objednaných výrobků před koncem roku - dle telefonického upřesnění,
1. 1.2010 - zavřeno

Od 4.1.2010 zde pro Vás budeme opět připraveni poskytovat služby k Vaší maximální spokojenosti.

Naše internetové stránky jsou Vám nepřetržitě k dispozici.

V naléhavých případech či konzultacích volejte, prosím, na 603 338 521.

Tým společnosti adz.cz





  << předcházející   1   2   3   4   5   6   následující >>
   Můj nákupní košík

(žádné produkty)


Novinky
12.09.2018
Pragodent 2018 - pozvánka na výstavu

20.08.2018
Neurochirurgický víkend

21.12.2017
PF 2018

Všechny nové příspěvky...

Zasílat novinky:



Anketa
  Jaká dodací lhůta je pro Vás přijatelná?
do 2 dnů
do 5 dnů
do 7 dnů
do 14 dnů

Jazyk

Změnit měnu

Vyberte, prosím, měnu:


 

   
 
[ Úvodní stránka | Můj nákupní košík | Často kladené otázky - FAQ | Užitečné informace | Kontaktní informace | Ceník | Registrace ]
Dodávky zdravotnické techniky a spotřebního materiálu - prodej, servis, montáže, instalace, periodické bezpečnostně-technické prohlídky, konzultační činnost.
Copyright © 2005 - 2018, adz.cz. aktualizováno 31.10.2018

www.adz.cz, www.gke.cz, www.medicinska-technika.cz, www.medicinskatechnika.eu, www.gigamed.cz, www.gigamed.eu, www.vd-servis.cz